Vragen of klachten?

We hopen natuurlijk steeds dat al onze klanten 100% tevreden zijn. 
Als u toch vragen of klachten heeft, aarzel dan niet ons te contacteren via mail. Telefonisch is onze klantendienst bereikbaar op het nummer 03/281.48.27 en dit elke werkdag van 9u tot 13u. Natuurlijk kan u ons ook per brief uw vragen of klachten doorsturen naar Borsbeeksebrug 34/1, 2600 Berchem. We doen er alles aan om uw klacht binnen de 7 dagen te behandelen en door te geven aan de betrokken partner-uitgever.

Heeft u vragen i.v.m. de start van uw digitaal abonnement, kijk dan eerst even op de volgende pagina's of bel de klantendienst van de desbetreffende krant of magazine

  • De Standaard: www.standaard.be/klantendienst
  • Het Nieuwsblad: www.nieuwsblad.be/klantendienst
  • Het Laatste Nieuws: www.hln.be/service of tel 02/454.25.90
  • De Morgen: www.dm.be/service of tel 02/454.25.91
  • The Economist: www.economist.com - manage your subscription
  • Time: http://time.com/magazine/ - sign in - Existing magazine subscribers, click here to activate your digital account.

Op alle overeenkomsten die we afsluiten met onze klanten, ongeacht hun woonplaats, is uitsluitend het Belgische recht van toepassing en bij geschillen zijn enkel de bevoegde Belgische rechtbanken bevoegd.  Indien om redenen van internationaal recht toch een ander recht van toepassing is, zal bij de interpretatie van huidige algemene voorwaarden in de eerste plaats teruggegrepen worden naar de Belgische Wet Marktpraktijken en Consumentenbescherming.

Naast onze eigen klachtenprocedure, kan u vanaf 1 juni 2015 voor buitengerechtelijke consumentengeschillen terecht bij de Consumentenombudsdienst (COD). Deze dienst kan u in de eerste plaats informatie verschaffen over uw rechten als consument.  Indien u klachten heeft, kan u hiervoor ook bij de COD terecht. De COD zal uw klacht analyseren om deze vervolgens aan het bevoegde bemiddelingsorgaan door te geven.